18. jaan 2014

Drifting

If before i had a little fear in front of drifting in snow, then gladly im getting used to it, i even had a chance to try "drifting" for the first time, and i did great. __________________________________________________________________________________
I would be extremely happy, if my readers, who own google+ would click to "add to circle" button, and then to Follow button, which is located in right sidebar. After doing that, it would be easier to follow my posts. Who dont have google+ can make it via Bloglovin or via Facebook.



Lumi on maha tulnud ja mul on selle üle nii hea meel. Kui muidu oli mul pisike hirm lumel 'driftimise' ees.. siis õnneks hakkan ma sellega juba harjuma ning sain mõned korrad isegi 'driftimist' proovida- esimese korra kohta peaks viis pluss olema, hehe.
__________________________________________________________________________________
Mul oleks ülimalt hea meel, kui minu lugejad, kes omavad 'google+'i' vajutaksid 'add to circle' ja sealt edasi following nupule- asub paremal ääres. Nii on teil lihtsam mind jälgida. Kellel google+ puudub võib teha seda 'Bloglovini' või 'facebooki' kaudu :)


4 kommentaari:

  1. heihei, mis programmiga Sa oma pilte töötled ? :)

    VastaKustuta
  2. postituse pealkiri on Drifting, aga juttu sellest vaid poole sõnaga, pildid on ka ju outfiti omad, oleks oodanud midagi asjalikumat ja rohkem teemasse. Praegu on nagu suvaline. Aga ilusad pildid sellegipoolest.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Olen sinuga tegelikult nõus. Kuna juttu on vähe, siis on tegelikult pealkirja väga raske panna.. Aga võtan sind kindlasti kuulda! :) Aitäh.

      Kustuta