5. jaan 2016

Amazing!!!

HEYYY!!! Loodan, et käesolev aasta toob teile veel rohkem naeru, veel rohkem seiklusi ja veel rohkem põnevaid väljakutseid. Pidustused on läbi ja nüüd võib veel viimaseid päevi/nädalaid rahulikumalt võtta, sest praktika algab mul Valgas ja hullemat tuupimist praegust ei ole, jesss. Tallinna pean tagasi minema alles jaanuari lõpus, seega kõik on väga chill. Miks nii palju blogimisest eemal olin? Sest koolis oli raske..või noh, tegelikult läks raskeks alles detsembri alguses, kui anatoomia töö tuli. Tegelik põhjus, miks ei bloginud oli lihtsalt, et ei viitsinud arvutis olla.. :-)
Täna ma olen tegelenud terve hommiku ühe väga laheda asjaga..ja
 NÜÜD soovitangi ma kõigil muusika huvilistel minu blogil silm peal hoida, sest täna või homme tuleb üks eriti põnev postitus, mille üle olen ma väga excited!!! :-)



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar