29. märts 2014

Really yellow..

Mind huvitab väga, kui palju teid siin on ning mis vanusegrupist te olete. Mul oleks tohutult hea meel, kui te viitsiksite vastata minu küsimusele, mis asub paremal..hihi. Kui nüüd piiluda tagasi tänasesse päeva, siis tuleb mainida, et täna valitses mu elutoas (usun, et ka paljude teiste) võrratu kuldkollane valgus ja teades mind.. päikese 'fetishit', istusin ma lihtsalt diivanil ja vaatasin päikest kuni ta loojus.. olgu valetan. Tegelikult üritasin võimalikult palju pilte teha roosakast-kollasest toast, sest see vaatepilt oli tõesti ilus. Kes eelmist postitust lugesid, teavad, et homme toimub mul tantsugrupiga ülevaatus.. kas saame tantsupeole või ei saa, seega pöidlad pihku, et kõik hästi läheks! Nüüd aga käputäie pilte ilusast ilmast ja teie nagu ikka, olge tublid! :)



4 kommentaari:

  1. Ilusa ilma puhul minnakse ikka õue grillima!;)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jutt täitsa õige.. Meie aga krillisime päeval juba ära. ;)

      Kustuta
  2. grillisime* siiski

    VastaKustuta