25. märts 2014

Right now

Täna on mul nädala ainuke vaba päev- ei trenni ega autokooli.. ja ma tunnen ennast nii väsinuna. Mõtlesin, et saan tegeleda millegagi, millega mulle meeldib tegeleda- loen, joonistan,..., aga niipea kui raamatu lahti võtsin ja lugema hakkasin, vajusid silmad kinni (mitte, et raamat igav oleks). Kõik on nii hall, vihmane ja sompus, seega ma ei imesta, et mõnel siin uni on. Praegust on veel kõige raskemad ajad ees.. õigemini, see nädal on raske- kool ning koolikõrvalt veel autokool ja tantsimine pluss reedest hakkavad sõidutunnid ning pühapäeval on ülevaatus, kas saame oma grupiga tantsupeole. Tihtipeale jõuangi koju kell kaheksa õhtul, et süüa õppida ja magama minna. Aga mis ma ikka siin kurdan, ise ma ju tahtsin seda.. hihi.. küll järgmine nädal on juba kergem. Nüüd aga panen tööle mõne huvitava filmi ja üritan oma väsimusest jagu saada.. teie nagu ikka, olge tublid! :)



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar