21. okt 2014

It's too cold outside

Mõnipäev tagasi käisin Sangastes pildistamas. Ilm oli väga ilus, kuid meeletult külm..kas see tähendab siis seda, et talv on ka külm? Kaamerat käeshoides külmusid sõrmed ikka päris korralikult ära.
Kui muidu kirjutasin ma postitusi üsna harva, siis loodetavasti hakkab neid nüüd siia tihedamini ilmuma. Kolisime suvilast tagasi linna ja tänu sellele, et ma nüüd linnas olen, on mul ka kiirem internet, mis võimaldab mul pilte paremini üles laadida. Mul on nii hea meel jälle linnas olla, sest kõik asjad/poed on nii lähedal ja käegakatsutavad. Aga nagu ikka lõpetuseks- käputäie pilte :)




2 kommentaari:

  1. Ilus juuksevärv! Kus käid Valgas juuksuris ja äkki saad öelda mis värviga värvid? :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma tänan! Ma nüüd ei teagi täpselt, mis salongi nimi on, kuid see asub Conspiratori (restorani) taga, teisel korrusel. Juukseid lasen triibutada- lasen teha alati sisse valged triibud, mis EI JÄTAKS kollakaid varjundeid vms..täiesti valge. :)

      Kustuta