8. okt 2014

Pisut harjunud.

Suured, suured, suured vabandused, et pole siia tükk aega midagi postitada saanud. Tegelikult oleksin saanud küll kui oleksin tahtnud, aga.. siin on üks SUUR AGA...
Mu teine pool läks aega teenima ning mina, emotsionaalne inimene, ei suutnud sellega leppida ning mul ei olnud mitte grammigi tuju, et kuskile midagi postitada. 
Nädal ja kolm päeva on möödas ja tuleb tunnistada, et olen kenasti hakkama saanud (väljaarvatud alguses need 2-3 päeva mil ma korraliku pisarate laviini all olin) ning harjun vaikselt juba selle kõigega. Nagu mulle öeldi: "Mis ei tapa, teeb tugevaks!"- ja nii ongi!
Nüüd aga käputäie pilte, mis on tehtud tegelikult umbes nädal tagasi! :)



4 kommentaari:

  1. Tean, mida Sa tunned.. elasin sama läbi. Aga pea püsti ja saad hakkama, kui kõik on läbi, siis järgi mõeldes ei olnudki see nii hull :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh! :)
      Esimesed päevad mõtlesin küll, et see aeg läheb igavikuna..aga just, pea püsti hambad risti, saad elus hakkama hästi! Ootan, mil teda juba külastama minna saan! :)

      Kustuta
  2. Mind ootab see aeg suve alguses, ka mina olen väga emotsionaalne inimene. Loodan, et see 11 kuud möödub lennates.
    Aga tore, et tagasi oled!

    http://justmecleer.blogspot.com/

    VastaKustuta
    Vastused
    1. See on üks katsuma panev aeg. Kõik mis ei tapa, teeb tugevaks! :)
      Tore on tagasi olla! :)

      Kustuta